Nasi wychowawcy i nauczyciele realizują program edukacyjny zgodny z podstawą programową MEN, rozszerzony o autorski „Projekt INSPIRACJA”. Pragniemy upowszechniać nauczanie oparte o założenia pedagogiki holistycznej, w myśl której nauczyciel/wychowawca:
  • emanuje głęboką życzliwością, mocą i energią twórczą,
  • pomaga przezwyciężać szkodliwe oddziaływania, którym bezustannie podlega subtelna i wrażliwa osobowość każdego dziecka,
  • pozostaje w kontakcie i poczuciu głębokiej więzi z każdym podopiecznym,
  • jest świadomy i wyczulony na potrzeby, odmienność i zdolności każdego dziecka,
  • jest uważny i właściwie diagnozuje trudności dziecka oraz wskazuje najlepsze drogi pomocy,
  • w procesie dydaktycznym uwzględnia zarówno uwarunkowania fizyczne, środowiskowe, emocjonalne, osobowościowe jak i
  • predyspozycje fizyczne każdego dziecka,
  • zawsze postrzega sytuację ucznia w kontekście jego rodziny, szkoły, społeczności lokalnej i światowej,
  • rozbudza w uczniach chęć do współuczenia się i współtworzenia.

Aleksandra Reduch

NAUCZYCIELKA EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ-WYCHOWAWCA, TERAPEUTA, KOORDYNATOR ZESPOŁU EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
 
Od ponad 14 lat pracuję z dziećmi – to moja pasja i ogromną radość.
W 2011 roku ukończyłam studia z edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej w Kolegium Nauczycielskim pod patronatem Uniwersytetu Warszawskiego. Stale się rozwijam, uczestnicząc w kursach i szkoleniach, aby jak najlepiej wspierać moich podopiecznych. „Tutoring w szkole”; „Cukrzyca typu 1 w szkole i przedszkolu”; „Praca z dzieckiem z Zespołem Aspergera i zaburzeniami spektrum Autyzmu”; „Posługiwanie się językiem miganym”.
Szkolenie I stopnia dla specjalistów: „Pomoc psychologiczna dziecku z mutyzmem wybiórczym i jego rodzinie”. Poradnia Terapii Mutyzmu – Mówię
Szkolenie II stopnia dla specjalistów: „Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym”. Poradnia Terapii Mutyzmu – Mówię
Szkolenie III stopnia dla specjalistów: „Mutyzm wybiórczy – studium przypadku”. Poradnia Terapii Mutyzmu – Mówię
Certyfikat: „Praktyczny przegląd skutecznych metod wspierania dzieci z mutyzmem wybiórczym”
Stowarzyszenie „Polskie Towarzystwo Mutyzmu Wybiórczego”, „Szkoła pełna zrozumienia” Rzecznik Praw Dziecka
„Warsztat pracy nauczyciela dziecka z mutyzmem wybiórczym”. I wiele, wiele innych...
 
Jestem terapeutą ręki i stopy I i II stopnia oraz posiadam uprawnienia do prowadzenia zajęć Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). Najwięcej serca wkładam w pomoc dzieciom z mutyzmem wybiórczym – od I do III stopnia – wspierając je w budowaniu odwagi do mówienia.
W codziennej pracy bardzo chętnie korzystam z metody projektu, która pozwala dzieciom samodzielnie odkrywać świat, rozwijać kreatywność i uczyć się poprzez działanie. Dzięki temu każde zajęcia stają się dla nich przygodą, a zdobywana wiedza – naturalną częścią zabawy.
Od września 2024 jestem dodatkowo koordynatorem edukacji wczesnoszkolnej.
Po pracy uwielbiam uciekać na Mazury, gdzie z książką w ręku odpoczywam na pomoście, wsłuchując się w szum wody. Prywatnie jestem mamą dwóch wspaniałych chłopców – pięcioletniego Huberta i trzyletniego Jasia.
Patrycja Pawlaczyk Lewandowska

Patrycja Pawlaczyk-Lewandowska

NAUCZYCIELKA EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ-WYCHOWAWCA,
TERAPEUTA, PEDAGOG SPECJALNY
 
Jestem absolwentką pedagogiki (specjalizacja: psychopedagogika) na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Bydgoszczy. Chcąc jak najlepiej odpowiadać na potrzeby moich uczniów, ukończyłam również studia podyplomowe z Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej, Pedagogiki Specjalnej oraz Zarządzania Oświatą.
W codziennej pracy czerpię z wiedzy i umiejętności zdobytych podczas specjalistycznych kursów. Jako Terapeuta Ręki I i II stopnia oraz Trener Grafomotoryki, pomagam dzieciom rozwijać kluczowe umiejętności motoryczne. Jako Edukator Pozytywnej Dyscypliny, wprowadzam w życie metody wychowawcze oparte na szacunku i zrozumieniu. Stale się rozwijam, aby zapewnić moim podopiecznym jak najlepsze warunki do nauki i rozwoju.
Prywatnie jestem mamą Mani i Tymka – to oni są moją największą motywacją do ciągłego doskonalenia się i patrzenia na świat z dziecięcą ciekawością. W wolnych chwilach ładuję baterie, podróżując i zanurzając się w świecie dobrych książek.
Anna Matecka

Anna Matecka

NAUCZYCIELKA EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ-WYCHOWAWCA
MENTOR ŚCIEŻKI AKTORSKIEJ

Nie takie ważne żeby człowiek dużo wiedział, ale żeby dobrze wiedział, nie żeby umiał na pamięć, a żeby rozumiał, nie żeby go wszystko troszkę obchodziło, a żeby go coś naprawdę zajmowało”. J. Korczak

Jestem aktorką (absolwentką Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej we Wrocławiu na kierunku Aktorstwo) oraz nauczycielem mianowanym edukacji wczesnoszkolnej (studia podyplomowe z Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej w Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej na Wydziale Nauk Społecznych). Ponadto ukończyłam także studia podyplomowe - Zarządzanie Oświatą w Wyższej Szkole Humanistyczno–Ekonomicznej w Brzegu.

Obecnie przygotowuję doktorat w Szkole Doktorskiej ChAT w dyscyplinie pedagogika. Prowadzę zajęcia ze studentami na UKSW oraz ChAT, uczestniczę w konferencjach naukowych i publikuję artykuły. W latach 2020–2022 koordynowałam autorski projekt naukowy w ramach programu Erasmus+ pod tytułem: „Teatralizacja jako innowacyjna metoda pedagogiczna przeciwdziałająca e-uzależnieniom i wykluczeniu uczniów”.

Od lat badam, jak działania teatralne mogą wspierać proces uczenia się dzieci. Stworzyłam autorską metodę teatralizacji w edukacji, opartą na znakach scenicznych, wyobraźni i improwizacji, która pozwala uczniom klas I–III w wyjątkowy sposób odkrywać sens omawianych na lekcji tekstów i budować własną wiedzę.

Brałam udział w następujących szkoleniach i konferencjach:

  • Bajkoterapia w procesie edukacji
  • Edukacja matematyczna dzieci w wieku przedszkolnym wg koncepcji prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej
  • Trener Umiejętności Społecznych Dzieci i Młodzieży
  • Zespół Aspergera – charakterystyka zaburzenia i trudności dziecka na poziomie szkoły podstawowej
  • Mózg, jego funkcje – kreatywność, pamięć, logika
  • Relacja w edukacji, relacje w wychowaniu
  • (Bez) Graniczne wychowanie
  • Sprawdzam bez sprawdzianów

Miałam przyjemność uczestniczyć jako prelegentka w konferencji naukowo-szkoleniowej „Kompetencje międzykulturowe. Transgresje”, orgaznizowanej przez Chrześcijańską Akademię Teologiczną, podczas której wygłosiłam referat – „Dialog kultur wykorzystujący teatralizację w szkołach: polskiej i rumuńskiej, w ramach programu Erasmus+.

Byłam także prelegentką na ogólnopolskiej konferencji „Szkoła jutra. Oddolna rewolucja”, podczas której wygłosiłam referat – „Teatralizacja w edukacji. Kreatywny nauczyciel, kreatywny uczeń.

Wierzę w edukację opartą na działaniu – w projekty, doświadczenia i aktywne formy pracy, które sprawiają, że nauka staje się fascynującą przygodą, a nie obowiązkiem.

Dobro, prawda, szacunek i empatia to wartości, które wyznaczają kierunek mojej drogi jako pedagoga i człowieka.

Prywatnie lubię spędzać czas z moją rodziną, rozmowy z synami, czytanie i morze.

Martyna Krasny

Martyna Krasny

NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ, WYCHOWAWCA

Z wykształcenia jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej oraz przedszkolnej, a także filologiem języka rosyjskiego. Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej oraz Uniwersytet Warszawski. Ukończyłam kurs z Sensoplastyki. W edukacji pracuję od 13 lat.

O pracy z dziećmi marzyłam od najmłodszych lat. Pierwszymi moimi uczniami były lalki. Praca daje mi dużo satysfakcji. Moim zdaniem dobry nauczyciel to taki, który uczy, ale przede wszystkim daje dziecku możliwość rozwoju, poczucie bezpieczeństwa, szacunku i sprawia, że na jego twarzy pojawia się uśmiech.

Cenię wszelkie sytuacje, kiedy mogę wysłuchać ucznia i pomóc mu. Jestem konsekwentna w działaniu, a w ludziach cenię przede wszystkim szczerość i otwartość. Lubię pracować z dziećmi metodami projektów i eksperymentów.

Prywatnie mama trzech synów: Filipa, Bartka i Kuby. Uwielbiam spędzać czas z rodziną, czytać książki, rozwiązywać krzyżówki i oglądać mecze siatkówki.

Agnieszka Ziemba

Agnieszka Ziemba

NAUCZYCIELKA EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ, FILOZOFKA

Wiktoria Hamer

Wiktoria Hamera

NAUCZYCIEL MATEMATYKI

Jestem osobą pozytywnie nastawioną do ludzi, otwartą na nowe perspektywy i chętnie podejmuję wyzwania, jednak lubię też mieć wszystko zaplanowane. Z przyjemnością dzielę się swoją wiedzą i umiejętnościami.

Jestem osobą cierpliwą i wytrwałą, co pomaga mi w pracy nauczyciela oraz w osiąganiu zamierzonych celów. Lubię wycieczki rowerowe i spacery po górach. Moim ulubionym działem matematyki jest analiza matematyczna. Szczególną uwagę przywiązuję do umiejętności logicznego i analitycznego myślenia.

Malgorzata Wojtania

Małgorzata Wojtania

NAUCZYCIEL J.POLSKIEGO

Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Łódzkim. Wiążąc swoją przyszłość z zawodem nauczyciela, pracę magisterską obroniła w Katedrze Dydaktyki Języka i Literatury Polskiej.

W kręgu jej zainteresowań na pierwszym miejscu są kształcenie językowe i kultura języka polskiego. W pracy nauczyciela widzi realizację swoich ambicji i marzeń. Uwielbia kontakt z dziećmi, jest zawsze serdeczna i otwarta, ale też bardzo wymagająca. Na każdej lekcji stara się zarazić uczniów entuzjastycznym podejściem zarówno do literatury, jak i do gramatyki polskiej. Szczególny nacisk kładzie na umiejętności czytania ze zrozumieniem i tworzenia własnych form wypowiedzi.

Pracę w szkole uważa przede wszystkim za pełną wyzwań i niezwykle odpowiedzialną. W wolnym czasie nie zwalnia biegu i aktywnie wypoczywa ze swoją rodziną.

Aleksandra Bankowska

Aleksandra Bańkowska

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO, KOORDYNATOR EDUKACJI DOMOWEJ

Absolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych we Włocławku oraz Instytutu Anglistyki Uniwersytetu Warszawskiego, a także doktor nauk humanistycznych Wydziału Orientalistycznego UW. Certyfikowana nauczycielka Montessori przedszkolna i wczesnoszkolna (Polski Instytut Montessori). Prywatnie mama trójki dzieci, które nigdy nie chodziły do szkoły :P oraz opiekunka dwóch kotów rasy Cornish Rex i mopsicy Pyzy.

Lubię uczyć i lubię uczyć się – obecnie poznaję język szwedzki i staram się czytać w oryginale książki moich ukochanych szwedzkich pisarzy: Astrid Lindgren i Fredrika Backmana. Oprócz czytania w wolnych chwilach uwielbiam spacery po lesie oraz pieczenie różnych słodkości.

Inne zainteresowania: religioznawstwo, historia, alternatywna edukacja, sztuki walki. Moje ulubione miejsce: plaża nad polskim morzem albo wioska gdzieś na Podlasiu.

Małgorzata Wieliczko

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO, WYCHOWAWCA ŚWIETLICY

Moja przygoda z językiem angielskim zaczęła się 25 lat temu, kiedy zdecydowałam się przeprowadzić do Londynu w celach dalszej nauki. Miał być to pobyt tymczasowy, lecz z biegem czasu zachwyciłam się miastem, ludźmi, kulturą i różnorodnością tego wspaniałego kraju. Dzięki doświadczeniom nie tylko akademickim w Londynie mogłam dogłębnie nauczyć się języka używanego na co dzień, w pracy, jak i niuansów angielskiego poczucia humoru.

W pracy za granicą wykorzystałam swoje pasje z lat dzieciństwa. Jako ośmiolatka zostałam wybrana do szkolnej grupy pływackiej. Z czasem dostałam się do Kadry Narodowej, a następnie do Szkoły Mistrzostwa Sportowego im. J. Kusocińskiego w Raciborzu, po zdobyciu złotego medalu w Meetingu Międzynarodowym w Krakowie.

Dzięki tym umiejętnościom podjęłam pracę w Londynie jako nauczyciel pływania.

Uważam, że poczucie humoru i dystans do siebie są bardzo ważne w pracy z dziećmi, jak i wielkie pokłady zrozumienia i empatii. Staram się wcielać te wartości w moim podejściu do dzieci już od około 15 lat. Codziennie ucząc się czegoś nowego, zdobywam wiedzę i umiejętności na dalszą współpracę z dziećmi!

Anna Trzcinska

Anna Trzcińska

NAUCZYCIEL ETYKI Z ELEMENTAMI FILOZOFII

Prywatnie jestem bardzo szczęśliwą osobą, żoną i matką. Z wykształcenia – pedagogiem i filozofem. Ukończyłam studia magisterskie na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku edukacja początkowa z reedukacją oraz filozofię na Wydziale Filozofii i Socjologii. Odbyłam szereg praktyk pedagogicznych w kraju i za granicą (m.in. Wielka Brytania, Norwegia, Szwecja); uczyłam języka angielskiego w przedszkolu o profilu skandynawskim. Przez ostatnie lata „siedząc w domu z dziećmi” zdarzyło mi się również – i to całkiem niedawno – ukończyć studia doktoranckie w Instytucie Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk oraz obronić pracę doktorską z zakresu problematyki sądzenia. Uczyłam studentów, prowadząc przedmiot na wyższej uczelni.

Praca z dziećmi i młodzieżą jest obszarem, w którym dobrze się odnajduję, ponieważ świat dziecka jest dla mnie czymś z jedynej strony wspaniałym, z drugiej zazwyczaj mniej skomplikowanym niż świat dorosłych. Często bywa tak, że to ja uczę się (a bardzo lubię się uczyć!) od swoich uczniów, bo to przecież mali odkrywcy i naukowcy. Być może właśnie dlatego świetnie – „jak równa z równym” – dogaduję się z dziećmi (w duchu NVC :-)) i czuję się nauczycielką z wyboru i powołania.

W wolnych chwilach czytam książki, piszę artykuły i oglądam seriale, na które warto „zmarnować czas”. Kocham Kanta i Heideggera, ale skrycie przed mężem. Rodzina jest dla mnie najważniejsza i to głównie stąd czerpię moją życiową energię. Bardzo cenię sobie czas aktywnie spędzony z rodziną i przyjaciółmi, czasami przyjemność sprawia mi gotowanie. Ogólnie w życiu staram się osiągnąć wyższy level kulinarny (kuchnia wolna od cukru), duchowy, materialny. Mówię po włosku.

Angelika Czerwinska

Angelika Czerwińska

NAUCZYCIEL PLASTYKI

Jestem studentką V roku Wydziału Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Zajmuję się głównie malarstwem oraz działaniami performatywnymi. Brałam udział w wystawach i wydarzeniach performatywnych m.in. w Galerii Labirynt w Lublinie, w Mazowieckim Instytucie Kultury w Warszawie oraz w Portugalii w CCC Caldas da Rainha, gdzie przez rok studiowałam również za granicą w ESAD w Caldas da Rainha.

Współpracuję ze szkołą Inspiracja jako nauczycielka plastyki. Łącznie posiadam ponad czteroletnie doświadczenie jako instruktorka, w tym z powodzeniem przygotowując uczniów do egzaminów wstępnych do prestiżowych liceów plastycznych w Warszawie. W pracy dydaktycznej łączę moje doświadczenie twórcze z pasją do edukacji, inspirując młodzież do rozwijania własnych możliwości artystycznych.

Michalina Marczuk

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Jestem filologiem angielskiego ze specjalizacją Business English i od ponad 17 lat z pasją uczę języka angielskiego dzieci, młodzież oraz dorosłych. Posiadam bogate doświadczenie w pracy zarówno w renomowanych szkołach językowych, jak i we własnej firmie – Why not? – Angielski dla każdego, którą prowadzę od 6 lat.

Dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafię skutecznie wspierać uczniów o różnych potrzebach edukacyjnych, także tych z trudnościami w nauce. Moje podejście łączy ciepło i empatię z wymagającą konsekwencją, dzięki czemu uczniowie nie tylko czują się przy mnie swobodnie, ale również osiągają realne postępy.

Biegle posługuję się językiem polskim, angielskim i włoskim. Poza miłością do języków, moimi pasjami są muzyka, podróże i malarstwo. W wolnych chwilach maluję obrazy i realizuję się artystycznie jako wokalistka, tworząc piosenki, występując na eventach i festiwalach – śpiew to moja największa pasja i źródło inspiracji.

Szrejko

Ewelina Szarejko

NAUCZYCIEL MATEMATYKI

Piotr Wojciechowski

Piotr Wojciechowski

NAUCZYCIEL CHEMII I MATEMATYKI

Ukończyłem studia chemiczne na Politechnice Wrocławskiej, wiele lat pracowałem jako zawodowy chemik zarówno w świecie nauki, jak i w branży paliwowej. W międzyczasie pojawiło się kolejne zamiłowanie w stronę informatyki i świata programowania. Ukończyłem Akademię Ekonomiczno-Humanistyczną w Warszawie.

Prowadząc własną działalność gospodarczą, postanowiłem zacząć dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi. Obecnie nauczam przedmiotów zawodowych informatycznych w technikum oraz chemii i matematyki w szkole podstawowej.

W wolnym czasie interesuję się muzyką (lubię grać klasycznie na gitarze) i sztuką (teatrem), oraz uwielbiam podróże do nowych ciekawych miejsc.

Katarzyna Nicinska

Katarzyna Nicińska-Stawecka

NAUCZYCIEL TECHNIKI, PLASTYKI, INFORMATYKI

Katarzyna Nicińska-Stawecka z zamiłowania i wykształcenia jest pedagogiem. Uwielbia przebywać i twórczo pracować z dziećmi. Absolwentka Wydziału Grafiki oraz Architektury Wnętrz i Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Autorka poradnika „Szkoła Rysowania. Zostań mistrzem”, członek stowarzyszenia projektantów DizajnSkłaD, projektant tkanin, mebli i przedmiotów użytkowych, instruktor ceramiki, wykładowca grafiki projektowej, ilustrator książek dla dzieci.

Wychowana dosłownie pod stołem taty – artysty i pedagoga – stołem pełnym farb, pędzelków, kredek, kolorowych piórek, koralików i sznureczków.

Jej podopieczni są laureatami konkursów:

– II MIEJSCE w konkursie  teatralnym MASKA 2016 organizowanym przez DKŚ w Warszawie

– II MIEJSCE w konkursie rzeźbiarskim „PTAKI POLSKIE” w kat. 7-9 lat
(Klub Kultury „Anin”),
– dwa I MIEJSCA w konkursie plastycznym „JESIENNE ZAUROCZENIE” w kat 6-13 lat
(Park Kultury w Powsinie),
– WYRÓŻNIENIE w konkursie plastycznym „MARZANNA 2004” w kat. 7-11 lat
(Klub Kultury „Zastów”),
– I MIEJSCE w konkursie plastycznym „ŻYCIE OCEANÓW” kat. klasy 0-III
(Dom Kultury „Zacisze”),
– WYRÓŻNIENIE w konkursie plastycznym „PISANKI WILANOWSKIE 2004” w kat. 0-6 lat
(Samorząd Dzielnicy Wilanów),
– II MIEJSCE oraz WYRÓŻNIENIE w konkursie plastycznym „KUKIEŁKA 2004”
(„Kot w butach”) w kat. 7-11 lat (Klub Kultury „Zastów”),
– dwa WYRÓŻNIENIA w konkursie plastycznym „POCZTÓWKA Z WAKACJI”
w kat. 10-13 lat (Klub Kultury „Zastów”),
– WYRÓŻNIENIE w konkursie plastycznym na ilustrację do bajki:
„O WAWELSKIM SMOKU…” w kat. 10-12 lat (Klub Kultury „Aleksandrów”)

Mama dwójki dzieci: Mikołaja i Natalki.

Anna Fafara

Anna Fąfara-Ben Othmane

NAUCZYCIEL J. HISZPAŃSKIEGO

Iberystka i filozof. Nauczycielka języka hiszpańskiego i etyki, absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Uniwersytetu w Walencji oraz Uniwersytetu Warszawskiego.

Uczy kreatywnie w myśl zasady eklektyzmu, wierząc, że atrakcyjność i skuteczność nauki języków obcych jest uwarunkowana łączeniem elementów i technik pochodzących z różnych metod.

Prywatnie miłośniczka muzyki klasycznej.

Wioletta Puzyrewska

Wioletta Puzyrewska

WICEDYREKTOR KL.IV-VIII, NAUCZYCIEL INFORMATYKI

Wioletta Puzyrewska – mgr pedagogiki ze specjalizacją z pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej, etyki i tyflopedagogiki, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej oraz informatyki. Instruktor programu „Ruch dla uczenia się”. Swoje zdolności pedagogiczne doskonaliłam pracując jako nauczyciel z dziećmi i młodzieżą w  Polsce, Stanach Zjednoczonych i Republice Południowej Afryki. Moją pasją są podróże, fotografia i dobra książka. Moje motto: „Pięcioma zmysłami przez świat”.

Marcin Jędrzejak

NAUCZYCIEL HISTORII

Absolwent Liceum Ogólnokształcącego im. mjr Henryka Sucharskiego w Sierpcu. Ukończył historię na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Warmińsko–Mazurskiego w Olsztynie. Studiował także prawo na Wydziale Prawa i Administracji na olsztyńskim uniwersytecie.

W trakcie przygotowania rozprawy doktorskiej z historii: „Średniowieczne księstwa mazowieckie – w drodze do Królestwa Polskiego. Studium z dziejów administracyjnych”. Autor wielu monografii historycznych i uczestnik konferencji naukowych.

Współpracuje z jednostką naukowo–edukacyjną Pracownią Dokumentacji Dziejów Miasta Sierpca.

Katarzyna Kolasinska

Katarzyna Kolasińska

NAUCZYCIEL JĘZYKA POLSKIEGO

Absolwentka filologii polskiej – Uniwersytet Łódzki oraz Zespołu Kolegiów Nauczycielskich (specjalizacja język polski z kształceniem zintegrowanym).

Posiadam również 17-letnie doświadczenie w branży PR, ePR i social media, które wykorzystuję w pracy z dziećmi. Dzięki czemu lekcje j. polskiego stają się kreatywne, nieszablonowe i niebanalne.

Prywatnie zakochana w Ryszardzie – najpiękniejszym yorku na świecie.

Jaroslaw Wiazowski

Jarosław Wiazowski

NAUCZYCIEL J. ANGIELSKIEGO

Anglista, tyflopedagog, specjalista do spraw technologii wspomagających. Swój warsztat pracy doskonalił (studiując i) pracując jako nauczyciel praktyk z dziećmi i młodzieżą w Polsce, Norwegii, Stanach Zjednoczonych i Republice Południowej Afryki. Prowadził zajęcia, szkolenia i warsztaty dla nauczycieli oraz studentów kierunków pedagogicznych z zakresu urządzeń i oprogramowania asystującego oraz metod pracy z uczniami.

Urszula Chrulska

Urszula Chrulska

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Jestem nauczycielem dyplomowanym. Ukończyłam studia podyplomowe z języka angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim i studia muzyczne na Akademii Muzycznej w Bydgoszczy.

Od wielu lat uczę języka angielskiego (gimnazjum, liceum, szkoła podstawowa). Kilka lat mieszkałam i pracowałam za granicą, szlifując swoje umiejętności językowe. Jestem również czynnym muzykiem i nauczycielem gry na skrzypcach. Obie te pasje łączę w moje różne projekty i przedsięwzięcia. Moi podopieczni są laureatami wielu konkursów, niektórzy studiują filologię angielską i uczą tego języka w szkołach, czy też są czynnymi muzykami – z czego jestem bardzo dumna 🙂

Uwielbiam nowinki naukowe i kreatywne podejście do nauki. Uczestniczyłam i uczestniczę w wielu warsztatach, szkoleniach i kursach doskonalących nauczycieli. Kocham podróże, sport i góry, a moje doświadczenia często wplatam w zajęcia.

Bardzo cenię sobie czas aktywnie spędzony z rodziną i przyjaciółmi. Jestem pozytywnie nastawiona do świata i otwarta na ludzi. Chętnie wspieram innych w rozwoju i odkrywaniu swoich możliwości. W roku 2021 otrzymałam odznakę honorową „Zasłużony dla Kultury Polskiej”.

Jestem szczęśliwą żoną i matką dorosłego syna.

Monika Sawicka

Monika Sawicka

NAUCZYCIEL PRZYRODY I BIOLOGII

Ukończyłam studia magisterskie w zakresie biologii ze specjalnością pedagogiczną na Akademii Podlaskiej w Siedlcach. Systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje, poszerzając wiedzę na studiach podyplomowych i szkoleniach.

Jestem także absolwentką studiów podyplomowych w zakresie nauczania przyrody ze ścieżką ekologiczną, ukończonych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Białej Podlaskiej.

Ukończyłam również studia podyplomowe w zakresie żywienia człowieka oraz gospodarstwa domowego w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Posiadam doświadczenie w pracy zarówno z uczniami w Szkole Podstawowej, jak i w Liceum.

Prywatnie interesuję się sportem – przez kilka lat trenowałam wyczynowo siatkówkę i pływanie. Kocham zwierzęta. Lubię dobrą literaturę i kino.

Aneta Łukaszek-Chmielewska

NAUCZYCIEL FIZYKI

Agnieszka Maląg

NAUCZYCIEL GEOGRAFII, TERAPEUTA

Geografia to dla mnie nie tylko zestaw faktów, lecz przede wszystkim sposób rozumienia otaczającego nas świata, ludzi i przyrody. Uwielbiam dzielić się z uczniami swoim entuzjazmem i pokazywać, że każdy temat może stać się inspirującą przygodą.

Moją wielką pasją są góry – wędrówki po szlakach uczą mnie cierpliwości, wytrwałości i otwartości na nowe wyzwania. Te wartości staram się przenosić na lekcje, zachęcając uczniów, by z odwagą odkrywali nieznane i poszukiwali własnych ścieżek w nauce. W pracy stawiam na aktywizujące metody, kreatywne projekty i dyskusje, które rozwijają ciekawość, samodzielność oraz umiejętność krytycznego myślenia.

Prywatnie jestem mamą dwóch synów, którzy przypominają mi, jak ważna jest naturalna ciekawość i radość z odkrywania świata. To właśnie od nich uczę się, że najlepsze pytania to te najprostsze, a nauczanie to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale też wspólne poszukiwanie odpowiedzi.

Moim celem jako nauczyciela jest nie tylko wyposażenie uczniów w wiedzę geograficzną, ale także inspirowanie ich do dostrzegania piękna i złożoności świata, w którym żyjemy – zarówno w dalekich zakątkach globu, jak i tuż obok, w codziennym życiu.

Grzegorz Siedlecki

Grzegorz Siedlecki

NAUCZYCIEL W-F

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Trener piłki nożnej w klubie AGAPE Białołęka. Niespełniony piłkarz, pragnący wyszkolić wielu zawodników na najwyższym poziomie. Jestem nauczycielem z pasją, który chce zarażać aktywnością fizyczną w każdej formie.

Biegam, skaczę, fikam :). Gram w piłkę, kosza, siatkę, tenisa, badmintona, pływam, jeżdżę na rowerze, snowboardzie, nartach. Ciągle pragnę próbować czegoś nowego. W planach mam skok spadochronowy :). Uspokaja mnie zielony ekran z boiskiem piłkarskim w tle oraz moja narzeczona :). Uwielbiam podróże, podczas których poznaję nowe doznania kulinarne – do tej pory dość ubogie :).

Moje motto: Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj (Winston Churchill).

Jolanta Grzyb

Jolanta Grzyb

NAUCZYCIEL RELIGII

Z wykształcenia jestem teologiem ogólnym, a także logopedą. Ukończyłam studia teologiczne na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, a kilka lat później, na tej samej uczelni ukończyłam Podyplomowe Studium Logopedyczne.

Nauczycielem chciałam być, odkąd pamiętam. Jako mała dziewczynka uwielbiałam bawić się w szkołę, w wieku nastoletnim prowadziłam grupę oazową jako animatorka, a w szkole średniej udzielałam korepetycji młodszym kolegom i koleżankom.

Na świat i ludzi patrzę z optymizmem. W każdym człowieku staram się dostrzec dobro i piękno.

Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i mamą, mam dwóch wspaniałych synów – Kazia i Tadzia.

W wolnych chwilach czytam (głównie kryminały), doglądam i pielęgnuję powiększającą się z dnia na dzień kolekcję roślin, a od niedawna powróciłam do mojej wielkiej pasji – śpiewania, zasilając szeregi jednego z chórów parafialnych na Białołęce.

Maja Fijas Bartnicka

Maja Fijas-Bartnicka

NAUCZYCIEL J. NIEMIECKIEGO

Jacek Gotkowski

NAUCZYCIEL EDUKACJI DLA BEZPIECZEŃSTWA

Jestem absolwentem warszawskiej AWF, ukończyłem Studium Podyplomowe z edukacji dla bezpieczeństwa oraz techniki.

Najważniejsza dla mnie jest rodzina (wspaniała trójeczka dzieci), a moją pasją są podróże (najlepiej kamperem).

Gram na pianinie i gitarze, lubię gotować i jeździć na rowerze. Wędzę pyszne mięsiwa w swoim domu, a ponieważ przy nim zawsze jest coś do zrobienia, jest on moim kolejnym hobby. Praca z uczniami daje mi dużo satysfakcji – tu się realizuję i spełniam. Pracuję już w tym biznesie 23 lata i jeszcze mi się nie znudziło.

Jacek Lis

Jacek Lis

NAUCZYCIEL MUZYKI

Nauczycielem muzyki jestem z zamiłowania. Przez wszystkie lata aktywności zawodowej z powodzeniem łączę swoje muzyczne pasje, czyli nauczanie w szkole, dyrygenturę i grę na instrumentach (m.in. na fortepianie, oboju, saksofonie, gitarze) z biznesem i zarządzaniem na trudnym polskim rynku kapitałowym.

Jestem absolwentem Akademii Muzycznej w Warszawie im. Fryderyka Chopina (kierunek wychowanie muzyczne i dyrygentura chóralna), Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych (kierunek biznes i zarządzanie) oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania.

W obu dziedzinach – muzyce i biznesie – poszukuję rytmu i harmonii.

Uważam, że każdy, kto chce i lubi, może rozwijać się muzycznie – śpiewać, tańczyć, grać.

Justyna Rachwal

Justyna Rachwał

WYCHOWAWCA ŚWIETLICY

Absolwentka Filologii Polskiej o specjalizacji nauczycielskiej. Pracownik wydawnictw jako korektor tekstu.

Prywatnie mama Ani i Mikołaja.

Agnieszka Stecyszyn

Agnieszka Stecyszyn

PSYCHOLOG 

Jestem magistrem psychologii i socjoterapeutą. Ukończyłam studia na Uniwersytecie im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Krakowskie Centrum Psychodynamiczne. Doświadczenie w diagnozie i pomocy psychologicznej zdobyłam, pracując w ośrodku socjoterapeutycznym „Nowa Kuźnia” w Lublinie, Szkole Podstawowej nr 2 w Piastowie oraz w Przedszkolu Miejskim nr 4 w Piastowie.

Swój warsztat pracy doskonaliłam i doskonalę nadal poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach i konferencjach. Mimo kilkuletniego doświadczenia w pracy, dzieci nadal zaskakują mnie plastycznością swojego umysłu, szybkością, z jaką przyswajają nowe umiejętności, swoją spontanicznością i poczuciem humoru.

Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i matką dwójki dzieci, fascynatką sztuki, mody i dobrego kina.

Kinga Skowronska

Kinga Skowrońska

PEDAGOG SZKOLNY, DORADCA ZAWODOWY, WYCHOWAWCA, PEDAGOG SPECJALNY, TERAPEUTA
Jestem pedagogiem szkolnym i specjalnym, terapeutą dzieci i młodzieży, trenerem TUS, specjalistą terapii ręki oraz SI, nauczycielem współorganizującym kształcenie i prowadzącym zajęcia rewalidacji.
Ukończyłam studia magisterskie na Wydziale Politologii Uniwersytetu Księdza Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Następnie w Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP ukończyłam wydział Pedagogiki, zdobywając przygotowanie umożliwiające pracę jako Pedagog w placówkach szkolnych. A łącząc oba kierunki, mogę pracować jako nauczyciel Historii.
Kończąc studia podyplomowe w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego na wydziale Pedagogiki Specjalnej, poszerzyłam uprawnienia terapeutyczne niezbędne do pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i dziećmi neurotypowymi. Zdobyłam uprawnienia do prowadzenia zajęć rewalidacji, terapii pedagogicznej, terapii ręki i Integracji Sensorycznej.

Stale poszerzam swoje kwalifikacje zawodowe, kończąc kursy specjalistyczne i kwalifikacyjne. Tak też uzyskałam uprawnienia trenera TUS i Doradcy Zawodowego.
Z pasją wspieram dzieci i nastolatków w ich rozwoju emocjonalnym, społecznym i edukacyjnym, łącząc wiedzę z empatią, tworząc bezpieczną przestrzeń do rozmowy i zrozumienia. Dostosowuję metody i formy wsparcia do indywidualnych możliwości każdego młodego człowieka.

Prywatnie jestem mamą dwóch nastoletnich córek, co daje cenne wskazówki w pracy z rodzicami. Jestem miłośniczką książek, psychologii i podróży, zarówno tych dalekich, jak i tych w głąb siebie. To one są dla mnie inspiracją do ciągłego poszukiwania, rozwoju i tworzenia coraz lepszych narzędzi wsparcia dla dzieci i ich rodziców, bo największe zmiany zaczynają się od relacji.

Aleksandra Kuszneruk

LOGOPEDA

Neurologopeda, pedagog specjalny, wykładowca, uczestnik wielu szkoleń, warsztatów oraz konferencji logopedycznych.

„Praca i duma z tego, co się robi, jest źródłem szczęścia i powinna nim być” (Mahatma Gandhi).

Powyższy tekst idealnie odzwierciedla mój stosunek do wykonywanej przeze mnie pracy. W to, co robię, wkładam dużo serca i zaangażowania. Każde spotkanie ze mną jest zupełnie inne, przez co moi pacjenci – ci mali, jak i starsi – nigdy się nie nudzą. W swojej pracy wykorzystuję doświadczenie zdobyte podczas pracy z dziećmi w różnym wieku, młodzieżą oraz dorosłymi.

Prywatnie jestem szczęśliwą mamą wesołego i rozśpiewanego chłopca. Moje zainteresowania to… oczywiście logopedia :)

Marzena Fidos

NAUCZYCIEL J. ANGIELSKIEGO

Jestem magistrem filologii angielskiej z pedagogiką. Wcześniej ukończyłam Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych o specjalności metodyka nauczania języków obcych. Moje zamiłowanie do języków sprawiło, że uzyskałam również dyplom z zakresu tłumaczenia. W 2000 roku rozpoczęła się moja przygoda z nauczaniem języka angielskiego. W ciągu siedemnastu lat pracowałam, ucząc w szkołach językowych, urzędach i instytucjach państwowych oraz w gimnazjum i liceum międzynarodowym realizującymi program IBO.

Pracując z ludźmi w różnym wieku i na różnych poziomach językowych, miałam okazję zaobserwować, jak teoria metodyki nauczania języków obcych wykorzystywana jest w praktyce, jak wiele zależy od kompetencji nauczyciela oraz jego pasji i zaangażowania.

Godziny otwarcia

Sekretaria

8.00 - 16.00

Przedszkole

7.00 - 17.30

Szkoła

7.30-18.00

Świetlica

7.30-8.30
14.00-18.00

Ważne telefony

Sekretariat

500 112 116

Świetlica

500 183 708

Przedszkolne grupy

604 254 493

Dołacz do nas

Przedszkolne

Szkoła

Adres

ul. Mehoffera 90
03-118 Warszawa

Opłaty czesnego

Uwaga nowy numer konta!

77 1140 2004 0000 3302 8503 0226

treść przelewu: Czesne m-c/rok, imię i nazwisko dziecka